زمخت – خشن برنامه نویسی application طراحی وب

زمخت – خشن: برنامه نویسی application طراحی وب استفاده مشاهده دانلود برنامه اندازی آموزشی طراحی افزار

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی در کشور عزیزمان ایران همه ادیان در کنار هم خواهند بود / روحانی

    رییس‌ جمهور در آستانه میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) و همچنین شروع سال 2018 میلادی، در فضایی صمیمی با خانواده شهید ارمنی «ژرژ کشیش هارطون» دی

    در کشور عزیزمان ایران همه ادیان در کنار هم خواهند بود / روحانی

    روحانی: در کشور عزیزمان ایران همه ادیان در کنار هم خواهند بود

    عبارات مهم : ایران

    رییس جمهور در آستانه میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) و همچنین شروع سال 2018 میلادی، در فضایی صمیمی با خانواده شهید ارمنی «ژرژ کشیش هارطون» دیدار و گفت وگو کرد.

    به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی یکشنبه شب در این دیدار با تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) به همه بشریت، اظهارداشت: امیدوارم شخصیت و آموزه های حضرت مسیح (ع) بتواند انسان ها را به سمت صلح، آرامش و همزیستی مسالمت آمیز سوق دهد.

    در کشور عزیزمان ایران همه ادیان در کنار هم خواهند بود / روحانی

    رییس جمهور با تجلیل از صبر و فداکاری والدین شهیدان والامقام کشورمان تصریح کرد: همه مردم کشور عزیزمان ایران پاسدار خون شهدای عزیز هستند؛ شهدایی که با نثار جان از سرزمین کشور عزیزمان ایران دفاع کردند.

    روحانی با بیان اینکه در سرزمین کشور عزیزمان ایران همه ادیان و مذاهب و قومیت های متفاوت در خوش حالی و غم در کنار یکدیگرند، اظهارداشت: ملت ما همواره در کنار هم بوده و خواهند بود.

    رییس‌ جمهور در آستانه میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) و همچنین شروع سال 2018 میلادی، در فضایی صمیمی با خانواده شهید ارمنی «ژرژ کشیش هارطون» دی

    رییس جمهور در ادامه به شرایط مسیحیان در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: مسیحیان خسارات فراوانی در عراق، سوریه و لبنان از تروریست ها مجبور شدند و جهت مسلمانان هم همین شرایط حاکم بود. لذا تروریست ها شرایطی بوجود آورند که آینده مسلمانان و مسیحیان را هر چه زیاد بهم گره زدند و در چنین شرایطی ضرورت دارد، بیش از پیش همدیگر را یاری کنیم.

    در این دیدار مادر شهید ژرژ کشیش هارطون و خواهران این شهید گرانقدر با ابراز خرسندی و خوشحالی از دیدار روحانی خاطراتی از شهید خود بیان کردند.

    شهید ژرژ کشیش هارطون در سال 1367 و در سن 26 سالگی در منطقه گیلان غرب و عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

    در کشور عزیزمان ایران همه ادیان در کنار هم خواهند بود / روحانی

    در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی روحانی به خانواده این شهید والامقام تقدیم شد.

    هموطنان ارمنی نزد ملت شریف کشور عزیزمان ایران احترام و جایگاه بسیار اوج و والایی دارند

    رییس‌ جمهور در آستانه میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) و همچنین شروع سال 2018 میلادی، در فضایی صمیمی با خانواده شهید ارمنی «ژرژ کشیش هارطون» دی

    رییس جمهور همچنین در آستانه میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) و همچنین شروع سال 2018 میلادی، در فضایی صمیمی با خانواده شهید “ادوین شاهمیریان” دیدار و تاکید کرد: ملت کشور عزیزمان ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و صبر و مقاومت خانواده های معظم شهدا هستند.

    حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی یکشنبه شب در این دیدار با تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) به این خانواده شهید ارمنی، گفت: این ایام، ایام سرور و خوش حالی همه مردم کشور عزیزمان ایران و دنیا و بخصوص هموطنان ارمنی و مسیحی کشورمان و جامعه مسیحیان دنیا است و خوشحالم که در چنین شبی دیدار با خانواده معظم یکی از شهدای ارمنی دوران دفاع مقدس انجام می شود.

    در کشور عزیزمان ایران همه ادیان در کنار هم خواهند بود / روحانی

    رییس جمهور در پاسخ به ابراز احساسات و قدردانی مادر شهید شاهمیریان بابت حضور وی در منزل آن شهید، اظهار داشت: این وظیفه ما و کمترین کاری است که در قبال شما خانواده های عزیز شهدا از دست مان برمی آید. شما فرزند دلبندتان را جهت دفاع از کشور و ملت کشور عزیزمان ایران تقدیم کرده اید و یقیناً نزد خداوند مقام و جایگاه بسیار بالایی دارید.

    روحانی تصریح کرد: مردم کشور عزیزمان ایران همواره هموطنان ارمنی خود را مردمانی امین، پرتلاش، صادق و درستکار یافتند که به وطن و کشور خود علاقه مند بوده و هستند و از همین رو جامعه ارامنه نزد ملت شریف کشور عزیزمان ایران احترام و جایگاه بسیار اوج و والایی دارند.

    رییس جمهور خاطر نشان کرد: مردم کشور عزیزمان ایران حضرت عیسی(ع) را نیز در کنار پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت نوح(ع) و حضرت ابراهیم(ع) و حضرت موسی(ع)، پیامبران اولوالعزم و بزرگ خدا می شناسند که جهت انسان مایه خیر و برکت و سعادت بوده اند.

    شهید ادوین شاهمیریان در سال 66 و در منطقه میمک در حالی که فقط 20 سال سن داشت، به شهادت رسیده است.

    روحانی که از سوی حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، همراهی می شد، در آخر این دیدار لوح تقدیری به خانواده این شهید تقدیم کرد.

    در جلسه امشب هیات دولت چه گذشت؟

    رییس جمهور در جلسه هیات وزیران نیز، فرا رسیدن تولد حضرت عیسی مسیح (ع)؛ پیامبر بزرگ الهی و اعجوبه خلقت را که کیفیت خلقتش بعد از خلقت حضرت آدم مشابه نداشته هست، به پیروان آن حضرت و همه مؤمنان به ادیان الهی تبریک گفت.

    حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این جلسه که عصر یکشنبه برگزار شد، اظهار داشت: خداوند در بیان خلقت حضرت مسیح (ع)، تمثل روح الهی در قالب بشر و بکرزایی حضرت مریم(س) را نمونه ای از اعجازهای الهی ذکر کرده است.

    روحانی خاطرنشان کرد: میلاد حضرت مسیح(ع) نه فقط جهت مسیحیان، بلکه جهت ما مسلمانان نیز روزی مبارک و یادآور آموزه های آسمانی آن پیامبر توحید و معنویت و دوستی است.

    رییس جمهور اظهار امیدواری کرد که پیروان ادیان الهی با بهره گیری از آموزه های انبیای الهی، جامعه ای ایمن تر، باثبات تر و پیشرفته تر را ایجاد کنند و از تفرقه افکنی دشمن های اخلاق و دشمن های انبیاء غافل نشوند.

    اختصاص 1030 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت به زلزله زدگان استان کرمان

    هیأت وزیران در ادامه جلسه، با تخصیص داده شده است مبلغ یکهزار و 30 میلیارد ریال تسهیلات بانکی جهت بازسازی اماکن مسکونی روستایی و شهری و تأمین لوازم خانگی و سایر هزینه های مهم آسیب دیدگان ناشی از زلزله استان کرمان با سود و کارمزد 4 درصد در مناطق روستایی و 5 درصد در مناطق شهری موافقت کرد.

    همچنین پرداخت کمک بلاعوض جهت احداث 1500 واحد مسکونی شهری به ازای هر واحد 6 میلیون تومان و احداث 700 واحد مسکونی روستایی به ازای هر واحد 5 میلیون تومان و تأمین لوازم خانگی 2200 واحد مسکونی آسیب دیده به ازای هر واحد 2 میلیون تومان مورد تصویب دولت قرار گرفت.

    با تصویب دولت همچنین مبلغ سقف فردی تسهیلات بازسازی واحدهای مسکونی روستایی خسارت دیده ناشی از زلزله شهرستان های زرند و کوهبنان و سیل استان کرمان از مبلغ 20 میلیون تومان به 30 میلیون تومان و جهت بازسازی واحدهای مسکونی شهری شهرستان ها و استان یاد شده است از مبلغ 30 میلیون ریال به 40 میلیون ریال زیاد کردن یافت.

    آیین نامه اجرایی یکی از تبصره های قانون بودجه سال 1396 کل کشور تصویب شد

    هیأت وزیران در ادامه، به بررسی آیین نامه اجرایی یکی از تبصره های قانون بودجه سال 1396 کل کشور درخصوص حمایت از خانوارهای نشانه و نیازمند و ارائه خدمات حمایتی و کمک به بخش کارآفرین از محل درآمدهای حاصل از اصلاح قیمت کالاها و خدمات پرداخت و آن را تصویب کرد.

    به موجب این آیین نامه، منابع حاصل از زیاد کردن قیمت های مندرج در قانون هدفمند کردن یارانه ها از طریق شرکت های تابع وزارتخانه های نفت و نیرو وصول و بابت سهم دولت از هدفمندی یارانه ها به حساب متمرکز آنها نزد خزانه واریز می شود.

    براساس آیین نامه یاد شده، زیاد کردن حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و شرکت بهزیستی به ترتیب جهت خانوارهای یک نفره 95 هزار تومان، خانوارهای دو نفره 189 هزار تومان، سه نفره 253 هزار تومان، چهار نفره 337 هزار تومان و پنج نفره و زیاد 365 هزار تومان تعیین شد.

    هیأت وزیران همچنین مقرر کرد تا مبلغ 30 هزار میلیارد ریال در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گیرد تا جهت اجرای بیمه نمودن افراد فاقد بیمه سلامت از طریق شرکت بیمه سلامت ایران، کم کردن میزان پرداختی بیماران خوابیدن در بیمارستان‏ های وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حفاظت و حمایت مالی از بیماران صعب العلاج و خاص هزینه نماید و تا 550 میلیارد ریال از مبلغ فوق جهت بیمه نمودن افراد فاقد بیمه سلامت به وسیله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اختیار شرکت بیمه سلامت کشور عزیزمان ایران قرار گیرد.

    دولت به شرکت برنامه و بودجه کشور نیز اجازه داد تا سقف 8 هزار میلیارد ریال بابت حمایت از تولید، اشتغال با اولویت جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، مسکن، حمل و نقل عمومی، صادرات غیرنفتی و طرح های بهینه سازی و ارتقای بهره وری مصرف انرژی، تقویت منابع صندوق کارآفرینی امید و همچنین جهت تولید واکسن فلج اطفال تزریقی و تولید فرآورده های زیستی(بیولوژیک) انسان و جهت توسعه مراکز فوریت های اجتماعی در 140 شهر بالای 50 هزار نفر جمعیت تخصیص داده شده است دهد.

    هیأت وزیران همچنین کلیه کارگاه های تولیدی و خدماتی دارای مجوز کسب و کار را در صورت استخدام بیکاران دارای مدرک لیسانس و بالاتر که در مرکز کاریابی و مشاوره شغلی عضویت نموده اند، به مدت 2 سال از پرداخت حق بیمه سهم کارفرما معاف کرد، مشروط بر اینکه لیست بیمه ارسالی آنها به شرکت تامین اجتماعی بعد از استخدام نیروی کار تازه نسبت به قبل از استخدام فارغ التحصیلان دانشگاهی، زیاد کردن یافته باشد.

    تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در مراکز درمانی خیریه در سال 96 اصلاح شد

    دولت با توجه به تصمیم شورای عالی بیمه سلامت کشور جهت اصلاح تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در مراکز درمانی خیریه در سال 1396، مصوب کرد تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی مراکز خیریه سه برابر تعرفه بخش دولتی محاسبه گردد.

    موافقت نامه چارچوب تسهیل تجارت بدون کاغذ فرامرزی در آسیا و اقیانوسیه تصویب شد

    هیأت وزیران با تصویب موافقت نامه چارچوب تسهیل تجارت بدون کاغذ فرامرزی در آسیا و اقیانوسیه موافقت کرد.

    «تجارت بدون کاغذ فرامرزی» به معنی تجارت کالا از جمله واردات، صادرات، گذر و خدمات مربوط می باشد که براساس ارتباطات الکترونیکی از جمله مبادله داده‎ها و اسناد به صورت الکترونیک، انجام می شود.

    اصول کلی حاکم بر این موافقت نامه عبارتند از: برابری عملکردی، عدم تبعیض در استفاده از ارتباطات الکترونیکی، بیطرفی فناوری، ارتقاء توانایی کاربرد داخلی، تسهیل تجارت پیشرفته و رعایت نظارتی، همکاری بین بخش های دولتی و شخصی و اصلاح محیط اعتماد فرامرزی.

    خبرآنلاین

    واژه های کلیدی: ایران | میلیون | خانواده | حسن روحانی | رییس جمهور | حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار