زمخت – خشن برنامه نویسی application طراحی وب

زمخت – خشن: برنامه نویسی application طراحی وب استفاده مشاهده دانلود برنامه اندازی آموزشی طراحی افزار

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری بازیگر فراموش‌شده‌ای هستم / امیرحسین صدیق

    بازیگر سینما و تلویزیون در «فرمول یک» نسبت به اجرای برنامه «دورهمی» تصویر العمل نشان داد و گفت: به من هم جهت اجرای برنامه «دورهمی» پیشنهاد دادند ولی بنا به دلای

    بازیگر فراموش‌شده‌ای هستم / امیرحسین صدیق

    امیرحسین صدیق: بازیگر فراموش شده است ای هستم

    عبارات مهم : بازیگر

    بازیگر سینما و تلویزیون در «فرمول یک» نسبت به اجرای برنامه «دورهمی» تصویر العمل نشان داد و گفت: به من هم جهت اجرای برنامه «دورهمی» پیشنهاد دادند ولی بنا به دلایلی نپذیرفتم.

    به گزارش تسنیم، «فرمول یک» میزبان امیرحسین صدیق بازیگر سینما و تلویزیون بود و با او از بی حاشیه بودنش گرفته تا شهرت احمد پورمخبر، حواشی «کتاب باز» و برنامه هایی چون «دورهمی»، «خندوانه» و «ماه عسل» گفتگو کرد.

    بازیگر فراموش‌شده‌ای هستم / امیرحسین صدیق

    صدیق در پاسخ به اینکه قبول دارد بازیگر فراموش شده است ای است که در لیست ها نیست، اظهار کرد: نمی دانم طبق چه این را دسته بندی می کنند. دو تا تعریف دارم که از زن برومند یاد گرفتم که می گوید جایی را که ما داریم مردم به ما می دهند. با یک حکم حکومتی و نامه دولتی به ما نمی گویند تو الان رییس بازیگران معروف فراموش نشده ای! مردم اگر کارت را دوست داشته باشند هستی و نداشته باشند نه.

    وی افزود: من سال 73 این شانس را داشتم که نقش آقای پدر را در “زی زی گولو” بازی کردم و در این 20 و چند سالی که کار حرفه ای ام بازیگری است گاهی اوقات پیشنهاداتی را که می شود سخت قبول می کنم. چون بین مردم آبرویی جمع کرده ام و موظفم این آبرو را حفظ کنم و مردم را از خودم ناامید نکنم. البته کارهای بد هم داشتم. خیلی کارها را به خاطر پول کردم. داشتم منزل ای اطراف پایتخت کشور عزیزمان ایران می ساختم و پولم که تمام می شد به کارگرها می گفتم من می‎روم پایتخت کشور عزیزمان ایران کار می کنم و پول درمی آورم و دوباره خبرتان می کنم.

    بازیگر سینما و تلویزیون در «فرمول یک» نسبت به اجرای برنامه «دورهمی» تصویر العمل نشان داد و گفت: به من هم جهت اجرای برنامه «دورهمی» پیشنهاد دادند ولی بنا به دلای

    بازیگر «بیست و یک روز بعد» یادآور شد: نمی توانم از هیچ کدام نام ببرم چون به عنوان نمونه راجع به یکی از کارهایی که من از آن متنفر بودم فهمیدم که مردم چقدر دوستش دارند و سلیقه آنهاست. به هر حال در هر کاری که رفتم تلاش کردم سلیقه ام را اعمال کنم. گاهی به من گفته اند خودخواهی ولی من می خواستم سلیقه مردم را هم در نظر بگیرم.

    صدیق در این باره که آیا هیچ وقت به سوپراستار بودن فکر نکرده، تصریح کرد: وقت “زی زی گولو” من 22 ساله بودم و هنگامی که سربازی ام تمام شد سر این کار آمدم. سه چیز ظرفیت می خواهد؛ شهرت، ثروت و قدرت. اگر آدم ظرفیتش را نداشته باشد شبیه بادکنک قرمز بزرگی است که از دور خیلی چشمگیر است ولی تمامش به یک سوزن بند هست. بنابراین بنایی نیست که آدم بخواهد زندگی اش را بر مبنای آن بگذارد.

    وی ادامه داد: با احترام به تمام سوپراستارها، تاپ استارها و مگا استارها و با علم به اینکه ما نیاز داریم آدمهای خوشگل و جالب بیایند هنرپیشه و خواننده شوند، خودم زندگی ام را بر این مبنا نگذاشتم. زمانی که مرا به عنوان آقای پدر می شناختند در خیابان های غریبه از دست مردم فرار کردم و می ترسیدم که چطور در یک جای غریبه مرا می شناسند. من از تئاتر و کانون پرورش فکری شروع کردم و “زی زی گولو” که کار شد فکر نمی کردم بازیگری یک شغل است و فکر می کردم عشقی مثل تئاتر با حقوق کم بود. ولی بعد دیدم مدام به من پیشنهاد می شود و از این راه زندگی می کنم. در حالی که قبلاً این فکر را نمی کردم و آن را به عنوان شغل نگاه نمی کردم.

    بازیگر فراموش‌شده‌ای هستم / امیرحسین صدیق

    بازیگر «میم مثل مادر» در خصوص مصاحبه ای که راجع به احمد پورمخبر کرده بود، توضیح داد: خبرنگارها هنگامی که ضبط نمی کنند می گویند داریم یادداشت می کنیم ولی آن چیزی که دوست دارند به رشته تحریر در می آورند! ما در تلویزیون و سینما موظفیم قدری سطح سلیقه مردم را رعایت کنیم. در دوره ای که از چند سال پیش شروع شد به برنامه های تلویزیونی و فیلمهای سینمایی سخیف نگاه شد. با ورود بعضی دوستان این اتفاق افتاد. آقای پورمخبر هم جزو همین ها بود. شغل من بازیگری است و اگر خودم به شغلم احترام نگذارم نمی توانم از بقیه انتظار داشته باشم. استفاده نابجا از این دوستان باعث شد سطح بعضی کارها پایین بیاید.

    صدیق تاکید کرد: گزینش پورمخبر به وسیله رضا عطاران درست و در جایگاه درستی بود ولی حضورهای بعدی که در امتداد آن اتفاق افتاد نادرست بود و من اگر او در فیلمی باشد در آن بازی نمی کنم. خانمی هم بود که لهجه ترکی داشت و اسمش را بلد نیستم.

    بازیگر سینما و تلویزیون در «فرمول یک» نسبت به اجرای برنامه «دورهمی» تصویر العمل نشان داد و گفت: به من هم جهت اجرای برنامه «دورهمی» پیشنهاد دادند ولی بنا به دلای

    وی در پاسخ به پرسش برنامه که آیا تیم ملی قهرمان می شود، بیان کرد: اگر حواشی جهت تیم ملی نسازند و امکان تمرکز و تمرین داشته باشند و مربی ها کارشان را درست انجام دهند می توانند موفق شوند. اسم بازیکنان را نمی دانم فقط می دانم بیرانوند دروازه بان مان هست. رامین رضاییان را هم به خاطر موهایش که عجیب بود و مثل شیر شده است بود یادم می آید.

    مجری سری اول «کتاب باز» راجع به تجربه اجرا گفت: قبل از این هم با رامبد جوان برنامه ای به نام امشب را در شبکه دو داشتم و او از همان وقت راجع به «خندوانه» و فرهنگ خندیدن ایده برنامه در ذهن داشت. سالها قبل از کتاب باز آن را اجرا کرده بودم. همچنین برنامه ای به نام «آفتابگردان» را هم در شبکه دو داشتم. ماجرای «کتاب باز» هم این بود که کرمی مدیر شبکه نسیم به علت کارهای فرهنگی که من کرده بودم از جمله «کتابفروشی هدهد» که با زن برومند داشتم می درخواست کردند من برنامه را اجرا کنم.

    بازیگر فراموش‌شده‌ای هستم / امیرحسین صدیق

    صدیق ادامه داد: من هم رفتم و تلاش کردم با تهیه کننده جوانی که آنجا بود به همفکری برسیم. فصل اول را کار کردم و به نظرم تا اندازه ای به ایده آل هایم نزدیک شدم. گذشت تا اینکه وقت ساخت فصل دوم رسید و سروش صحت به من زنگ زد و گفت من جهت کتاب باز قرارداد بسته ام. عیبی ندارد؟ گفتم حالا که قرارداد بسته ای نه! دوست داشتم با تهیه کننده حرف بزنم و بدانم چرا؟ الان که گاهی برنامه را دنبال می کنم می بینم چه خوب است که من نبودم چون در ذهنم این بود که می خواهیم برنامه ای را بسازیم که عامه مردم را در دِه و شهرهای دورافتاده به کتاب خواندن ترغیب کنم ولی الان شکلی نیست که بتواند این کار را انجام بدهد.

    وی راجع به برنامه خندوانه این طور اظهارنظر کرد: رامبد پنج سال قبل از آن خندوانه را در ذهنش داشت که قابل تقدیر و کار درستی بود. حالا هم هرکسی انتقاد می کند به او این را می گویم. به دلایل شرایط و سیاست های تلویزیون و پرسشها کشور شکل برنامه عوض کردن می کند و…

    بازیگر «همه فرزند های من» راجع به «دورهمی» گفت: این برنامه را تک و توک و تکه پاره دیده ام. طرح آن از مهران مهام و برداشتی از یک مسابقه هندی بود. به من هم جهت اجرا پیشنهاد دادند که گفتم مردم فحشم می دهند و نرفتم. گاهی نگاه می کردم به خاطر اینکه دوستانم در بخش های نمایشی آن کار می کردند و مهران مدیری را به عنوان بازیگر می شناسم. ولی جزو کسانی نبودم که ساعت کوک کنم و هر شب آن را نگاه کنم.

    صدیق راجع به «ماه عسل» هم این چنین نظر داد: با اینکه یک شب میهمان احسان علیخانی بودم تقریباً هیچ قسمتی را ندیدم. اصولاً همه مان حالمان آمادگی بد شدن را دارد اینکه خودمان را به سمت غم و غصه و بدبختی و زجر هل بدهیم خوب نیست.

    وی در آخر گفت: دو سه ماه است جهت یک مستند در شهرستان های متفاوت هستم و پایتخت کشور عزیزمان ایران نبودم. دیشب که بعد از چند ماه جهت خرید رفته بودم و یک شیشه آبلیمو و روغن کنجد خریدم، پول زیادی شد. آن وقت احساس اصحاب کهف به من دست داد.

    گفتنی هست، «فرمول یک» با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیاء شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 18 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

    واژه های کلیدی: بازیگر | برنامه | خندوانه | بازیگری | تلویزیون | تلویزیون | بازیگران معروف | اخبار فرهنگی و هنری


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار